فصل اول- کليات تحقيق
1-مقدمه
2- بيان مسئله
3- اهداف تحقيق
4- فرضيات تحقيق
5- روش تحقيق
6- روشهاي جمع آوري اطلاعات
7- قلمرو تحقيق
8- دوره زماني تحقيق
9- جامعه آماري
10- نمونه هاي آماري
11- استفاده کنندگان از تحقيق
12-محدوديت هاي تحقيق
13- تعريف واژها و نکات کليدي
فصل دوم-ادبيات موضوع تحقيق
1-مقدمه
2- چشم انداز شغل حسابداري
3- آموزش مجازي
4- مدارس اختصاصي در ايالات متحده
5- اعتبار قانوني مدارس خصوصي
6- آموزش مجازي آسان
7- دانش آموزان مجازي بالغ
8- احساسات دانش آموزان مجازي بالغ
9- شيوه هاي آموزش افيد بالغ
10- آموزش حسابداري
11- انگيزه دانشجويان مجازي حسابداري از آموختن
12- آموزش دائمي حسابداري
13- گواهينامه عمومي حسابداري
14- روش هاي تدريس جاري استفاده شده
15- شيوه هاي آموزش دانشجويان
16- روشهاي مطلوب و نامطلوب تدريس بيي دانشکده
17- روشهاي تدريس دانشکده که مي خواهد بيي استفاده خوب باشد
18- فييند گواهينامه CPA در ايالات متحده
19-روشهاي کلي استفاده شده توسط دانشکده هاي مجازي
20- نرم افزارهايي که موسسات بيي آموزش مجازي استفاده مي کنند
21-نرم افزارهايي که توسط دانشجويان استفاده مي شود
22- پيشينه تحقيق
1-22- تحقیقات انجام شده در خارج از کشور
2-22- تحقيقاتی که در داخل کشور انجام شده است
فصل سوم ـ روش تحقيق
1-مقدمه
2- بيان دوباره مسئله
3- انتظار تحقيق
4- توصيف علمي از ساختارها و متغيرهاي کليدي
5- توصيف مادي و ابزايلات تحقيق
6- رويه ها
7- مذاکره و اقدام کردن دادها
8- محدوديت هاي روش تحقيق
9- اطمينان اخلاقي
10- روشهای آماری تحقيق
فصل چهارم ـ تجزيه و تحليل اطلاعات
1- مقدمه
2- نتيجه گيري ( يافته ها)
فصل پنجم ــ نتايج ، توصيه ها و پيشنهادات
1- مقدمه
2- توصيه ها و پيشنهادات
3- توصيه ها و پشنهادات بيي تحقيقات آينده
پیوست ها
پيوست الف ـ سوالات دموگيفي و پرسش هاي اديکي اساتيد مشارکت کننده
پيوست ب ـ صلاحيت ها و شايستگي هاي AICPA
مقدمه
خيلي از مردم عقيده دارند که آموزش حسابداري زمينه هاي بيشتري ي بيي تجارت و دوره هاي گزارش دهي آماده مي کند و به همين دليل يک رشد انفجاري در ثبت نام هاي دانشجويان در رقابت هاي آموزش مجازي ديده مي شود زيي که وقت طلا و دايي ارزش است و ثبت نام در آموزش مجازي رشدي مشابه يک داستان دارد که هر روز به تعداد رقابت هاي حسابداري فعلي بيي آموزش مجازي افزوده مي شود و تعداد آن روز به روز درحال افزايش مي باشد. مطابق بررسي سليمي(2007) از وقتي که رقابت هاي آموزش مجازي حسابداري پيشنهاد شده اند خيلي از قسمت ها و بخش هاي مختلف برنامه هاي آموزش حسابداري چندان خوب است که برنامه هاي بکر رتبه حسابداري آموزش مجازي ي پيشنهاد کرده است و در دوره ليسانس و سطوح فارغ التحصيلي که در بالا ذکر شده است فارغ التحصيل نيز داشته است.