چکیده
اکثریت افراد فکر می کنند که علم ریاضی هیچ تأثیری بر علوم دیگر ندارد(کسی که ریاضی قوی داشته باشد ، فیزیک خوبی ندارد.)
بر اساس شواهد و علوم این را ثابت کرده است که علم ریاضی حتی در مسائل روزانه زندگی هم تأثیر می گذارد. سؤال مربوطه این است (آیا ارتباطی میان قوت ریاضی بر درس های دیگر است (عربی ، شیمی ، فیزیک ، زبان فارسی....) )
نمونه آماری در این تحقیق ، دانش آموزانی هستند که به صورت تصادفی از میان دانش آموزان سال اول مدرسه ی دکتر حسابی انتخاب شده است.
مقدمه
هدف این پروژه بررسی ارتباط بین قوی بودن ریاضی بر درس های دیگر می باشد برای یک دانش آموز کاملاً عادی است که بشنود: ریاضی بر درس های تخصصی اش تأثیرگذار بوده است ؟ و یا روی درس های عمومی اش تأثیر چندانی ندارد؟
بیشترین دانش آموزان دوست ندارند از دیگران بشنوند ریاضی علمی بسیار خوب است، یا بشنوند که این علم بسیاری از علم را کشف کرده است.
بیشتر خانواده ها می گویند که کسی که ریاضی خوبی دارد مسلماً فیزیک خود را حتماً خوانده است و قوی می شود و ریاضی هیچ تأثیری ندارد. این پروژه با جمع آوری اطلاعات از کادر مدرسه ، آغاز گشت در این رابطه داده ها جمع آوری شده و مورد ارزیابی و تجزیه و تحلیل قرار گرفتند در این بررسی از محاسبات آماری نمودارها و نیز محاسبه احتمالات شرطی استفاده شد.
فهرست
چکیده
فهرست
مقدمه
موضوع
نمودار تاریخ
نتیجه گیری
نتیجه گیری آخر
منابع
Copyright - Developed By Alpar ©